jueves, 30 de abril de 2020

Mañá é 1 de maio "FESTA DO TRABALLO", día moi importante para os traballador@s, para os que buscan traballo e para os que xa traballaron e xubiláronse.
Vós tamén sodes estudantes "traballador@s" para poder estudar e chegar a traballar na profesión que elixades.


Hoxe, póñovos o calendario do mes de maio. Están de aniversario (recordade que cumpleaños en galego é aniversario):


Comprobalo, porque me puiden equivocar.


Lémbrovos que o domingo, día 3, teño que ter no meu correo a tarefa do mércores 29, revisar o que é, só quero esa tarefa.

Poñerei na miña lista unha cruz a quen mo mande e o luns chamarei a quen non mo mandou 
por se necesita axuda.


No mes de maio tédesme que mandar as tarefas de cada día ao meu correo.

En maio tamén comezamos as videoconferencias.

Avisaríavos o día anterior.
            
            Ata o luns


No hay comentarios:

Publicar un comentario